Heb je iets specifieks nodig? Een stuk vlees dat niet standaard in onze toog ligt? Of grote hoeveelheden voor een feestje?
Geef je bestelling dan ook zeker door via onderstaand formulier. We nemen telefonisch contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
"*" geeft vereiste velden aan
Opgelet: onze winkel is gesloten op woensdagen en zondagen. Bestellingen die binnenkomen op sluitingsdagen kunnen pas de volgende werkdag verwerkt worden.
In onze culinaire feestfolder ontdek je stuk voor stuk ambachtelijke lekkernijen waarmee je de harten van de grootste fijnproevers tot de kleinste tafelgenoten verovert. Download hier onze feestfolder om je kerst- of nieuwjaarsmenu samen te stellen.
Wil je graag bestellen? Heb je een vraag over je bestelling? Of over onze werkwijze? Hieronder vind je een overzicht met veelgestelde vragen en antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Ons team helpt je graag verder!
Dat hangt af van het tijdstip waarop je je bestelling plaatst:
Gaat het om een grotere bestelling? Of wil je graag iets specifieks? Dan contacteren we je om het afhaalmoment van je bestelling samen af te spreken.
Opgelet: onze winkel is gesloten op woensdagen en zondagen. Bestellingen die binnenkomen op sluitingsdagen kunnen pas de volgende werkdag verwerkt worden.
Dat hangt af van wat je precies wil bestellen. Het standaard aanbod, wat meestal in voorraad is, kan je de dag zelf voor 12.00 uur bestellen en vanaf 16.00 uur afhalen. Bestellingen na 12.00 uur zijn voor de volgende werkdag.
Gaat het om speciale bestellingen? Zoals specifieke stukken vlees, grote hoeveelheden of bijvoorbeeld een barbecue met groenten, sauzen en brood voor de hele familie? Geef je bestelling dan minstens 3 of 4 werkdagen op voorhand door.
Na het plaatsen van je bestelling krijg je normaal gezien een automatische bevestigingsmail. Dat betekent dat we je bestelling goed hebben ontvangen en ermee aan de slag gaan. Indien nodig, nemen we contact met je op om de inhoud of het ophaalmoment te bespreken.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Check dan eerst je spam. Neem indien nodig daarna contact met ons op via 03 449 55 45.
Nee. Wanneer we je bestelling ontvangen, sturen we meteen een bevestigingsmail en zetten we alles voor je klaar aan de kassa op het afgesproken tijdstip.
Als er een probleem is met het gevraagde afhaalmoment, nemen we contact met je op. Als je dus niets van ons hoort, mag je ervan uitgaan dat je bestelling op het voorziene tijdstip klaar is!
Heb je een fout gemaakt in je bestelling? Of ben je iets vergeten door te geven? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 03 449 55 45. Dan bekijken we of we je bestelling nog kunnen aanpassen.
Hou er rekening mee dat je bestelling mogelijk al is klaargemaakt en verpakt. In dat geval is het niet meer mogelijk om je bestelling aan te passen.
Wil je je bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 03 449 55 45. Dan bekijken we of we je bestelling nog kunnen annuleren.
Hou er rekening mee dat je bestelling mogelijk al is klaargemaakt en verpakt. Is dat het geval? Dan is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.
Ja, zolang je je bestelling langer dan 24 uur op voorhand doorgeeft, kan je het afhaaltijdstip kiezen. Vermeld het wel zeker mee in je bestelling!
Maandag tot vrijdag: 8:00u – 18:00u
Zaterdag: 8:00u – 17:00u
Woensdag en zondag: gesloten
Onze klanten geven ons
4,8/5 ★ ★ ★ ★ ★
Sint-Benedictusstraat 2
2460 Mortsel
E-mail: info@slagerijhoeveliekens.be
Tel: 03 449 55 45
BTW: BE862.108.878