Online vlees bestellen bij Hoeve Liekens

Heb je weinig tijd? Geen zorgen. Bij Hoeve Liekens kan je online vlees bestellen. Vermijd wachtrijen, vul het formulier hieronder in en haal je bestelling op aan de kassa zonder aan te schuiven. Bestel je voor 12.00 uur? Dan kan je je bestelling dezelfde dag nog ophalen vanaf 16.00 uur. Bestellingen na 12.00 uur zijn voor de volgende werkdag.

Heb je iets specifieks nodig? Een stuk vlees dat niet standaard in onze toog ligt? Of grote hoeveelheden voor een feestje?

Geef je bestelling dan ook zeker door via onderstaand formulier. We nemen telefonisch contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

"*" geeft vereiste velden aan

Ophaling*
Bestellen voor 12u! Bestellingen na 12u zijn voor de volgende werkdag.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Opgelet: onze winkel is gesloten op woensdagen en zondagen. Bestellingen die binnenkomen op sluitingsdagen kunnen pas de volgende werkdag verwerkt worden.

Veelgestelde vragen

Wil je graag bestellen? Heb je een vraag over je bestelling? Of over onze werkwijze? Hieronder vind je een overzicht met veelgestelde vragen en antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Ons team helpt je graag verder!

Om hoe laat mag ik mijn bestelling komen halen?

Dat hangt af van het tijdstip waarop je je bestelling plaatst:

  • Bestel je voor 12.00 uur? Dan kan je je bestelling dezelfde dag nog ophalen vanaf 16.00 uur.
  • Bestellingen na 12.00 uur zijn voor de volgende werkdag.


Gaat het om een grotere bestelling? Of wil je graag iets specifieks? Dan contacteren we je om het afhaalmoment van je bestelling samen af te spreken.

Opgelet: onze winkel is gesloten op woensdagen en zondagen. Bestellingen die binnenkomen op sluitingsdagen kunnen pas de volgende werkdag verwerkt worden.

Hoelang op voorhand moet ik bestellen?

Dat hangt af van wat je precies wil bestellen. Het standaard aanbod, wat meestal in voorraad is, kan je de dag zelf voor 12.00 uur bestellen en vanaf 16.00 uur afhalen. Bestellingen na 12.00 uur zijn voor de volgende werkdag.

Gaat het om speciale bestellingen? Zoals specifieke stukken vlees, grote hoeveelheden of bijvoorbeeld een barbecue met groenten, sauzen en brood voor de hele familie? Geef je bestelling dan minstens 3 of 4 werkdagen op voorhand door.

Hoe weet ik of jullie mijn bestelling goed hebben ontvangen?

Na het plaatsen van je bestelling krijg je normaal gezien een automatische bevestigingsmail. Dat betekent dat we je bestelling goed hebben ontvangen en ermee aan de slag gaan. Indien nodig, nemen we contact met je op om de inhoud of het ophaalmoment te bespreken.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Check dan eerst je spam. Neem indien nodig daarna contact met ons op via 03 449 55 45.

Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling klaar is?

Nee. Wanneer we je bestelling ontvangen, sturen we meteen een bevestigingsmail en zetten we alles voor je klaar aan de kassa op het afgesproken tijdstip.

Als er een probleem is met het gevraagde afhaalmoment, nemen we contact met je op. Als je dus niets van ons hoort, mag je ervan uitgaan dat je bestelling op het voorziene tijdstip klaar is!

Kan ik mijn bestelling aanpassen nadat ik deze heb geplaatst?

Heb je een fout gemaakt in je bestelling? Of ben je iets vergeten door te geven? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 03 449 55 45. Dan bekijken we of we je bestelling nog kunnen aanpassen.

Hou er rekening mee dat je bestelling mogelijk al is klaargemaakt en verpakt. In dat geval is het niet meer mogelijk om je bestelling aan te passen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je je bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 03 449 55 45. Dan bekijken we of we je bestelling nog kunnen annuleren.  

Hou er rekening mee dat je bestelling mogelijk al is klaargemaakt en verpakt. Is dat het geval? Dan is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. 

Kan ik mijn bestelling op een specifieke datum/tijd ophalen?

Ja, zolang je je bestelling langer dan 24 uur op voorhand doorgeeft, kan je het afhaaltijdstip kiezen. Vermeld het wel zeker mee in je bestelling!

Wat gebeurt er als een product niet op voorraad is?
We doen ons uiterste best om een zo uitgebreid mogelijk aanbod te voorzien. Is er iets niet op voorraad of moeten we het bestellen bij onze leveranciers? Dan nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
Leveren jullie ook?
Dat kan, maar enkel op aanvraag voor grote bestellingen zoals een barbecue. Hou er rekening mee dat er een extra kost wordt aangerekend voor het leveren van je bestelling.
Moet ik aanschuiven als ik op voorhand bestel?
Nee, je bestelling staat op het afgesproken tijdstip klaar aan de kassa. Je mag de wachtrij dus voorbijsteken en meteen afrekenen wanneer je je bestelling komt ophalen.
Kan ik op voorhand betalen?
Nee, je rekent de bestelling af bij ophaling in onze winkel. Je kan cash betalen, met de bankaart, Payconiq of maaltijdcheques (behalve Monizze). Wij aanvaarden geen kredietkaarten.
Welke betaalmethoden aanvaarden jullie?
Je kan cash betalen, met de bankaart, Payconiq of maaltijdcheques (behalve Monizze). Wij aanvaarden geen kredietkaarten. Je betaalt je bestelling bij ophaling in de winkel.
Kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?
Natuurlijk! Geef je facturatiegegevens mee bij het plaatsen van je bestelling. Dan maken we met plezier een factuur op.